Sklepy internetowe CS-Cart wysyłają SMS-owe powiadomienia do klientów

Platforma CS-Cart została zintegrowana z systemem SerwerSMS.pl. Dzięki temu administratorzy sklepów internetowych CS-Cart Professional, CS-Cart Ultimate oraz CS-Cart Multi-Vendor otrzymali możliwość wysyłania do klientów powiadomień SMS, m.in. o statusie realizowanej transakcji. Dodatek SerwerSMS.pl do oprogramowania CS-Cart administratorzy e-sklepów mogą pobrać ze strony producenta.


„Nasze oprogramowanie CS-Cart Professional, CS-Cart Ultimate oraz CS-Cart Multi-Vendor znajduje się w międzynarodowej czołówce najchętniej wybieranych przez administratorów sklepów internetowych. Połączenie modułu powiadomień SMS z naszymi produktami jeszcze bardziej uatrakcyjnia ofertę naszej platformy. Zdecydowaliśmy się na współpracę z SerwerSMS.pl ponieważ mamy świadomość, że SMS-y usprawniają obsługę klienta i przekładają się na podniesienie poziomu satysfakcji osób dokonujących zakupów w sklepach internetowych. Taki kontakt realizowany za pośrednictwem krótkich wiadomości tekstowych buduje długotrwałe relacje z klientem i poprawia przepływ informacji między e-sklepem i jego klientami.” – powiedział Robert Diak, CEO, SoftSolid.

Aby otrzymać możliwość wysyłania klientom powiadomień SMS administrator sklepu internetowego CS-Cart Professional, CS-Cart Ultimate lub CS-Cart Multi-Vendor powinien założyć konto w serwisie SerwerSMS.pl i doładować je odpowiednią kwotą. Dla każdego statusu zamówienia można zdefiniować treść krótkiej wiadomości tekstowej, która trafia bezpośrednio na urządzenie mobilne klienta. SMS może być w pełni spersonalizowany poprzez użycie odpowiednich tagów, które zostaną zamienione na odpowiednie dane podczas wysyłania powiadomienia.

Powiadomienia SMS mogą być oferowane przez administratorów sklepów internetowych klientom bezpłatnie jako wartość dodana do transakcji zwiększająca komfort zakupów lub sprzedawane jako usługa. Jeśli administrator sklepu internetowego zamierza sprzedawać SMS jako usługę, powinien dodać w ustawieniach systemu produkt, który będzie reprezentował zakup powiadomień SMS.

Konfiguracja modułu SerwerSMS.pl jest bardzo prosta. Aby udostępnić opcję powiadomień SMS klientom administrator powinien w ustawieniach e-sklepu zaznaczyć opcję "Klient płaci za powiadomienia SMS". Dzięki temu podczas dokonywania zakupu klient sklepu internetowego otrzyma możliwość wykupienia powiadomień SMS dla właśnie realizowanej transakcji.

Kolejnym etapem konfiguracji jest określenie rodzajów wysyłanych SMS. Administrator e-sklepu otrzymuje do wyboru SMS-y ECO (wysyłane z 9-cyfrowego, losowo wybranego numeru) oraz FULL (wysyłane z nazwą nadawcy zdefiniowaną przez administratora e-sklepu).

Administratorzy sklepów internetowych CS-Cart mogą również otrzymywać powiadomienia SMS o transakcjach dokonywanych w zarządzanych przez nich sklepach. Wystarczy zdefiniować treść SMS-a dla każdego statusu zamówienia i powiadomienia będą wysyłane ma ustalony numer telefonu komórkowego.

„Siłą SMS-a jest jego niezwykła skuteczność. Telefony lub smartfony klienci zwykle mają cały czas pod ręką, a badania pokazują, że czas od dostarczenia SMS-a na wyświetlacz urządzenia mobilnego do jego odczytania jest bardzo krótki. Dlatego rekomendujemy krótkie wiadomości tekstowe jako idealne medium dla tak dynamicznej branży jak e-commerce i wskazujemy na jego różne zastosowania. Dzięki integracji SerwerSMS.pl z oprogramowaniem CS-Cart usprawniają obsługę klienta. Warto pamiętać, że SMS to również idealne narzędzie do zwiększania ruchu w sklepie internetowym. Administratorzy mogą krótkimi wiadomościami tekstowymi np. zapraszać klientów do odwiedzenia sklepu i dokonania zakupu produktów w specjalnych cenach. Chętnie pomożemy w stworzeniu planu działań w obszarze SMS Marketingu dla każdej firmy zainteresowanej wykorzystaniem potencjału tego narzędzia.” - powiedział Daniel Zawiliński, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, Platforma SerwerSMS.pl

Materiały do pobrania:

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.