Pobierz bezpłatnie najnowszy numer fashionbusiness.pl! Dowiedz się, jak SMS może zwiększyć sprzedaż w branży mody

„Klienta do sklepu zaproś SMS-em” to tytuł artykułu Daniela Zawilińskiego, eksperta SerwerSMS.pl, który znajdziecie w najnowszym numerze magazynu Fashionbusiness.pl. Dla odwiedzających stronę serwersms.pl mamy miłą niespodziankę, bowiem stworzyliśmy możliwość pobrania bezpłatnie całego numeru magazynu.


cover_fashionbusiness.jpgBranża mody stwarza ogromne możliwości pod względem wykorzystania SMS-ów w codziennej komunikacji z klientem. Otrzymywanie specjalnej oferty na telefon użytkownika stwarza poczucie ekskluzywności oferowanej promocji czy gratisu. Telefony stały się przecież jednymi z najbardziej spersonalizowanych narzędzi jakimi się posługujemy. Jak wynika z raportu Generation Mobile 2013, aż 88% posiadaczy telefonów ma je przy sobie cały czas, a 8% czasem zostawia w domu. Ponadto jak wskazują ankietowani w badaniu „Komunikacja SMS w Polsce 2012” klienci chcą otrzymywać takie powiadomienia. Wykorzystanie SMS-ów pomaga zatem wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy, ale także kształtować pożądane zachowania konsumenckie.

Firmy z branży modowej korzystają z szerokiej gamy narzędzi do komunikacji z rynkiem i klientami. Do standardowych kanałów komunikacji należy strona internetowej, profilu na Facebooku czy materiały reklamowe lokowane w sieci sprzedaży.

W branży modowej zapanowała jednak moda na bardziej skuteczne działania skierowane bezpośrednio do klientów. Dlatego coraz więcej marek modowych wykorzystuje potencjał, jaki oferuje masowa wysyłka SMS-ów. W rezultacie ruch krótkich wiadomości tekstowych zawierających np. informację o specjalnej ofercie, nowych produktach lub nowo otwartych sklepach w Polsce stale rośnie.

Daniel Zawiliński w swoim artykule wskazuje również na ekonomiczny aspekt SMS Marketingu. Jego zdaniem „w dobie trwającego kryzysu finansowego liczą się przede wszystkim narzędzia, które umożliwiają prowadzenie efektywnych działań marketingowych przy ograniczonym budżecie.”

SMS-em nie jest bowiem tylko skuteczny, ale i tani. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych możemy kierować klientów do strony internetowej, wysyłać kody promocyjne, rabaty lub gratisy.

W artykule znajdziecie interesujący case study z wykorzystaniem marketingu SMS-owego oraz krótkie zestawienie branż, których oferty specjalne są szczególnie mile widziane przez klientów. 

Gorąco zachęcamy do lektury!

Fashionbusiness.pl to magazyn prezentujący najnowsze trendy biznesowe. Kierowany jest głównie do właścicieli i prezesów firm, dystrybutorów sprzedaży i marketingu, oraz szefów eksportu, ale także do menedżerów odpowiedzialnych za zakup towarów i usług związanych z branżą odzieżową i galanteryjną.

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.